Tele- ja raadioreklaam. Trüki- ja välimeedia.
Traditsiooniline meedia
Uuringud ja ka meie enda läbi viidud reklaamikampaaniad on näidanud, et nende digikampaaniate efektiivsus on suurem, mille puhul kaasatakse meediavalikusse traditsioonilisi kanaleid ehk tele- ja raadioreklaami, trüki- ja välimeediat.
Sellel on erinevaid põhjuseid:
- Traditsioonilised kanalid on inimese jaoks usaldusväärsemad. „Vanast heast“ televisioonist või ajalehest nähtu mõjub tõesema ja kontrollituna.
- Offline kanalites häirivad reklaamid inimesi vähem, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes ja pole nii pealetükkivad kui digimeedias.
- Reeglina esitatakse inimesele 1 reklaamisõnum korraga ja inimese tähelepanu on sellele suurem.
- Kombineerides traditsioonilist- ja digimeediat saavutad sihtrühmaesindajaga rohkem kontakte ning oled rohkem pildis terve päeva, nädala või kuu lõikes
Millised on reklaamvõimalused tavameedias?
Traditsioonilises meedias on võimalik efektiivselt läbi viia nii brändingu- kui müügikampaaniaid. Tuleb leida vaid sobivad kanalid, formaadid ja sõnumid! Ja sellega on meil kogemust juba üle 20 aasta.
- Televisioon: traditsioonilised reklaamklipid, sponsorklipid, promobug'id ja erilahendused kõigis Eesti telekanalites.
- Raadio: sponsorpaketid, reklaamklipid, sisuturundus jne. Eesti raadiojaamades, podcast'ides ja Spotify's.
- Väli- ja sisemeedia: reklaamtahvlid ja erilahendused nii staatilisel kui digitaalsel kujul Eesti suuremates ja väiksemates linnades ning maanteede ääres.
- Trükimeedia: klassikaline reklaam, sisuturundus ja otsepost Eesti enimloetud ajalehtedes ning ajakirjades.
- Kino: reklaam suurtel kinoekraanidel, kinode sisetelerites ja digipostritel.
Projektid, mida oleme teinud
Küsi pakkumist
Saame tuttavaks?
Oleme Sinu digiturunduse partner, võta meid punti!