Edulugu
Tactical Foodpacki sotsiaalmeedia reklaamid kasvatasid poe müüki
Tactical Foodpack toodab külmkuivatatud eineid olukordadeks, mil on vaja päris toitu, kuid puudub võimalus või aeg seda ise valmistada. Näiteks kriisiolukorras, looduses liikudes ja kasvõi kiirel tööpäeval kontoris. Tänu spetsiaalsele tehnoloogiale säilitavad need päris koostisosadest valmistatud toidud oma maitse ja toitained, samuti tagatakse 8-aastane säilivus ilma lisa- ja säilitusaineteta. Maitsvaid eineid on mugava toidupakina kerge näiteks seljakotis kaasas kanda ning toit valmib kiirelt ja lihtsalt vaid kuuma vee abiga, kuigi paki võib panna külma veega ka otse tulele.
Eestis on bränd üsna hästi tuntud juba ka matkahuvilistest kaugemal ning lisaks üle-Euroopalise B2B müügi arendamisele on saanud rohkem fookusesse ka Euroopa lõppkliendile mõeldud e-pood. Seega aitasime luua digistrateegia, seada fookused ning viisime läbi ohtralt reklaamiteste.
Tulemused
Meta reklaamide ostud
E-poe müügieesmärk
Reklaamitasuvuse paranemine
Tänu pikaaegsele ja pühendunud koostööle õnnestus kasvatada Meta reklaamide kaudu tulnud oste üle 10x, ületada e-poe kasvu müügieesmärgid 2x ning parandada ka Meta reklaamide ROAS-i. Boonusena kasvasid ka sotsmeedia kanalite jälgijaskond ning meiliturunduse list.
Soovitused
► Esmalt tee kindlaks, et kogud piisavalt andmeid. Näiteks vaata üle, kas lisaks Facebooki pixlile on rakendanud ka Conversion API ehk andmete kogumise serveri kaudu. Kui mitte, ei pruugi olla täit pilti reklaamide kaudu tulnud ostude hulgast. Sel juhul on ka algoritmil vähem andmeid, mille baasilt uusi kliente juurde leida.
► Pane paika kanali eesmärk ja roll kogu turundusstrateegias. Kas tegemist saab olema kanaliga, kust uusi kvaliteetseid kontakte saada või teenib kanal ainult müügieesmärki?
► Välisturgudel ära killusta eelarvet väga paljude eri kampaaniate ja riikide vahel, vaid võta konkreetne fookus (turg).
► Optimeeri kampaaniad lõpp-eesmärgile (nt ost). Kui see ei toimi, liigu samm tagasi (nt toote ostukorvi lisamine). Teadlikkusele ja klikkidele suunatud kampaaniad on pigem raha raiskamine suurtel põhjatutel turgudel, mõistlik on optimeerida võimalikult kvaliteetsele ja ärieesmärke toetavatele tulemusele. Ära anna oma raha niisama Metale.
► Kasuta sihtimisel eelkõige seniste ostude/päringute andmeid. Meta väljapakutud huvid ei pruugi üldiselti olla kõige täpsemad või relevantsemad. Mõnikord võib aga nišivaldkondades õnne olla. Väiksematel turgudel anna pigem Meta algoritmile vabamad käed senise kliendibaasi pealt uusi potentsiaalseid kliente juurde leida.
► Testi erinevaid tüüpi reklaame: visuaale, sõnumeid ja formaate. Samuti testi erinevaid tooteid, et leida paremini müüvad artiklid.
Välisturgudel pole ühte kindlat edu valemit, mis kõigile toimiks. Arvesta, et peadki rohkem testima ja tulemused on aeglasemad tulema kui koduturul. Kui hakkad aru saama, mis toimib paremini, siis võimenda seda ka eelarvega.

Küsi pakkumist

Saame tuttavaks?
Oleme Sinu digiturunduse partner, võta meid punti!