Edulugu
Stargate Hydrogen valdkonna otsingutulemuste tippu
Eesti süvatehnoloogiaettevõte Stargate Hydrogen on pühendunud uuenduslike rohelise vesiniku tootmise lahenduste arendamisele. Ettevõtte tooteportfell hõlmab nii leeliselise elektrolüüsi stack’e kui ka võtmed-kätte elektrolüüsisüsteeme, mis on mõeldud eelkõige suuremahulisteks tööstuslikeks rakendusteks. Stargate Hydrogeni tehnoloogia eristub konkurentidest suure voolutiheduse ja kõrge efektiivsusega, mis võimaldab toota vesinikku oluliselt madalamate kuludega. Lisaks on ettevõtte arendatud seadmed väärismetallivabad, mis muudab need veelgi taskukohasemaks ja keskkonnasõbralikumaks.
Orgaaniline otsing on oluline kanal potentsiaalsete klientide leidmiseks kõikidele ettevõtetele ning seetõttu otsustas Stargate Hydrogen koos WOW Digitaliga kasvatada enda orgaanilist nähtavust ja sealt saabuva liikluse ärilist tulu.
Projekti alguses ei olnud Stargate’i veebileht peamiste märksõnadega orgaanilistes tulemustes leitav, orgaaniline liiklus tuli peamiselt brändi- ja isikuotsingutega ning maht oli alla 10% veebilehe koguliiklusest. Samuti tuli konversioonidest orgaanilise otsingu kaudu vaid 11% mahust.
Tulemused
#1
positsioon globaalselt “alkaline electrolyzer stack” otsinguga
#2
Positsioon globaalselt “hydrogen electrolysis” otsinguga
#3
positsioon globaalselt “electrolyzer” otsinguga
- Google orgaanilise otsingu osakaal on saavutanud 47.4% veebilehe koguliiklusest (8.2% 2023. aastal projekti alguses) ning 36.2% konversioonidest tuleb Google’i orgaanilisest otsingust (11.3% 2023. aastal).
- Valdkonna üldise terminiga “hydrogen electrolysis” saavutatud kõrgeim positsioon on #2 globaalselt.
- Terminiga “electrolyser” kõrgeim saavutatud positsioon on #3.
- Tootekategooria otsingu “alkaline electrolyzer stack” parim saavutatud positsioon #1.
- Koostöö alguses määratud 12 fookusmärksõnast neli on saavutanud esikoha, seitse on jõudnud top 5 positsioonile.
Soovitused
► Pane projekti alguses selgelt paika oma eesmärgid – millised märksõnad on valdkonnas olulised ning kust on võimalik püüda kõige asjakohasemat liiklust. See aitab sihti hoida ning ajas oma töö tulemuslikkust mõõta.
► Tunne oma konkurente otsingutulemustes – mis lehed ja milline sisu on fookusmärksõnadel esilehel ja kuidas saaksid end eristada.
► Kogu ja analüüsi andmeid igakuiselt nii otsingutulemuste positsioonide, liikluse kvaliteedi kui ka konverteeruvuse kohta. See annab suurema pildi sellest, millised otsingud tegelikult äriliselt kasulikud on ja kust tuleb liiklus, mis ärilisi eesmärke ei toeta
► Sisuloome on võti – kui tead, mida ja miks sinu sihtgrupp otsib, saad luua kasulikku sisu ja seda otsingumootoritele arusaadavaks optimeerida.
► Jälgi enda ja konkurentide sissetulevaid linke – kes sinu ja konkurentide lehetedele lingib ning kuidas need lingid ajas muutuvad. See lihtsustab oluliselt linkbuildingu tegevusi.

Küsi pakkumist

Saame tuttavaks?
Oleme Sinu digiturunduse partner, võta meid punti!