Edulugu
Klicki turuosa kasv omniturunduse strateegiaga
Klick.ee e-pood on Eesti üks juhtivaid tehnikakaubamajasid. Ettevõte on aasta-aastalt kasvatanud enda käivet ja turuosa. Kuigi viimastel aastatel on järjest olulisema osakaaluga just e-poe ostud, oleme teadlikult tegelenud e-poega kui mitte ainult eraldiseisva müügikanaliga vaid ka olulise osana kliendi teekonnast tavapoodidesse.
Omniturundust arvesse võttes oleme teadlikult korraldanud Eesti ühe suurema e-poe Google Ads otsingurakleeme, mõõtes sealjuures kahte erinevat eesmärki: otsene Google reklaamikampaaniate tasuvus (ROAS) ning kaudne reklaamide tasuvus arvestades tavapoodide müüki tootekategooriate lõikes. Selle metoodika tulemusena on Klickil välja arvutatud turunduse piirarvud ja korraldatud sellest lähtuv Google Ads reklaamistrateegia. Strateegia on olnud edukas nii e-pood kui kogu ettevõte on järjepidevas kasvus ning toetab mõõdetavalt ettevõtte äriliste eesmärkide saavutamist.
Tulemused
Ostud ↑
Kasvanud nii e-poe kui kaupluste tehingud
Müügitulu ↑
Kogu keti müügitulu suurenemine
Reklaamitasuvuse paranemine
Soovitused
► Mõtle läbi enda ettevõtte numbrilised eesmärgid ning piirarvud eri tootekategooriate tasuvuse osas
► Kombineeri saadud eesmärke ettevõtte üldise äristrateegia ja eesmärkidega? On see kasumlikkuse kasv, turuosa võitmine, uue toote lansseerimine või midagi muud?
► Ehita üles eelnevale tuginev kuulikindel (prognoositava tulemusega) turundusstrateegia, mis hõlmab kanalite valikut, tasuvuspunkte või veelgi detailsemalt maksimaalset ROASi, CPAd, CPCd. Saad reklaame ehitades neid kasutada.
► Jäta ruumi ka eksperimenteerimiseks. 5-10% eelarvest võib olla täitsa mõistlik.

Küsi pakkumist

Saame tuttavaks?
Oleme Sinu digiturunduse partner, võta meid punti!