Tele- ja raadioreklaam. Trüki- ja välimeedia.

Traditsiooniline meedia

Uuringud ja ka meie enda läbi viidud reklaamikampaaniad on näidanud, et nende digikampaaniate efektiivsus on suurem, mille puhul kaasatakse meediavalikusse traditsioonilisi kanaleid ehk tele- ja raadioreklaami, trüki- ja välimeediat.

Sellel on erinevaid põhjuseid:  

  • Traditsioonilised kanalid on inimese jaoks usaldusväärsemad. „Vanast heast“ televisioonist või ajalehest nähtu mõjub tõesema ja kontrollituna.
  •      Offline kanalites häirivad reklaamid inimesi vähem, sest need tulevad nende igapäevaellu rohkem möödaminnes ja pole nii pealetükkivad kui digimeedias. 
  •      Reeglina esitatakse inimesele 1 reklaamisõnum korraga ja inimese tähelepanu on sellele suurem.
  •      Kombineerides traditsioonilist- ja digimeediat saavutad sihtrühmaesindajaga rohkem kontakte ning oled rohkem pildis terve päeva, nädala või kuu lõikes

Millised on reklaamvõimalused tavameedias?

Traditsioonilises meedias on võimalik efektiivselt läbi viia nii brändingu- kui müügikampaaniaid. Tuleb leida vaid sobivad kanalid, formaadid ja sõnumid! Ja sellega on meil kogemust juba üle 20 aasta.

Projektid, mida oleme teinud

SEO Agency Shape

Küsi pakkumist

SEO Agency Arrow

    Saame tuttavaks?

    Oleme Sinu digiturunduse partner, võta meid punti!

    • Teenused
    • Meist
    • Kontakt